فک و فامیله داریم؟؟؟
درباره وب

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب

با داییم رفته بودم موبایل بخریم داییم به فروشنده گفت:به نظر شما کدوم رنگو بخریم؟

فروشنده:والا این به سلیقه شخصیتون برمیگرده من نمیتونم نظری بدم!

داییم:حالا شما اگه بودی کدومو میخریدی؟

فروشنده:چی بگم والا!شما باید بپسندین سلیقه ها متفاوته!

داییم:سلیقه شما کدومو میپسنده؟

فروشنده:والا من اگر بودم نقره ای رو میخریدم!

داییم:پس اگر زحمتی نیست اون مشکی رو به ما بده.

فروشنده با تعجب:چرا مشکی؟؟؟؟

داییم:اون نقره ایه حتما مشکلی داره که اصرار داری به ما بندازیش!!!!!!!!!!!!!!خندهزبان درازی



نظرات شما عزیزان:

نیلوفر
ساعت7:26---17 آذر 1393


[poyarad
ساعت16:54---14 آذر 1393

خخخخخخخخخخخخخخ



termeh
ساعت17:47---7 آذر 1393
خخخخخخخخ چه دایی باهوشی
راستی اجی باران اپم بیا
منتظرتم ها
پاسخ:باشه...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
تاريخ : جمعه 7 آذر 1393برچسب:, | 14:5 | نویسنده : باران |